INGYENES házhoz szállítás az egész országba 20 000 Ft felett!

Gyakori kérdések

Hogyan tudok a webáruházból lámpát rendelni?

Kérjük, először tekintse át széles választékunkat! Ha sikerült kiválasztani a legjobban tetsző lámpát, állítsa be a kívánt mennyiséget, majd kattintson a kosárba rakom gombra! Ezt követően a pénztár gomb következik, majd töltse ki a regisztrációhoz tartozó rubrikákat, vagyis regisztráljon! A továbbiakban válassza ki a szállítási címet, a szállítási módot, végül a fizetési módot! Tekintse át a rendelést, ha szükségesnek tartja, hagyhat üzenetet is a rendelés mellett! Miután gombnyomással jelezte, hogy elfogadja a szállítási feltételeket, erősítse meg rendelését! Végül egy kattintással megtekintheti és ellenőrizheti a rendelés részleteit.
A beérkező megrendeléseket minden esetben telefonon vagy e-mailen visszaigazoljuk, és pontos információt adunk a szállítás határidejéről.

Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?

Ha szeretne friss információkat kapni, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre és rendszeresen tájékoztatjuk az aktualitásokról.

Mikor kapom kézhez a megrendelt terméket?

A szállítás munkanapokon 8-16 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül.
Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon – de legkésőbb három munkanapon belül – átadjuk a futárszolgálatnak.

Milyen fényforrást válasszak a lámpámhoz?

Sokakban felmerül a kérdés, hogy a széles palettáról miként válassza ki a neki legmegfelelőbb fényforrást. A lakásba felszerelt lámpákat fényforrás szerint a következő kategóriába sorolhatjuk: Izzóval működők: ezek lehetnek hagyományos izzók, fénycsöves, valamint LED-es lámpák.
A fénycsövek illetve energiatakarékos „izzók” majdnem 80 %-al kevesebb energiát használnak fel, akár 12-szer hosszabb az élettartamuk és kb. 5-ször akkora a teljesítményük (egy 15W-os kompakt fénycső kb. 75W-os normál izzónak megfelelő fényt ad) mint a normál izzóké.

Mi a teendőm, ha a rendelésemet módosítani szeretném?

Jóváhagyás után a rendelés elektronikusan már nem módosítható. Ha mégis változtatni szeretne, telefonon (06-83-516-030) vagy e-mailben (info@lampahaz.hu) teheti meg a kiszállítást megelőzően. Ugyanez a szabály vonatkozik arra az esetre is, ha a rendelését vissza szeretné vonni. Ilyenkor töröljük a rendelést és nem számolunk fel díjat.

Kit hívhatok, ha segítséget szeretnék kapni?

Ha lámpáinkkal, vagy fényforrásainkkal kapcsolatban bármilyen jellegű kérdése lenne, hívja bizalommal a Lámpaházak központi telefonszámát: 06- 83/ 516-030 !

Mit tegyek, ha sérülten kaptam kézhez a terméket?

Termékeinket az előírásoknak megfelelően csomagoljuk és szállítjuk, de nagy ritkán így is előfordulhat, hogy sérülten kapja kézhez a vevő a rendelt árut. Termékeinkre garanciát vállalunk, így Önnek csak annyi a tennivalója, hogy a kézhezvétel után 14 napon belül visszaküldi a sérült árut. Természetesen kicseréljük és elküldjük Önnek a hibátlan terméket.

Ha a felsoroltakon túl bármilyen kérdése lenne lámpáinkkal, vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségink bármelyikén!

További jó böngészést kívánunk!

Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close