INGYENES házhoz szállítás az egész országba 20 000 Ft felett!

Sérült csomagom érkezett

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük a bizalmát, hogy a Lampahaz.hu-t választotta. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy sérült csomag érkezik Önhöz Emiatt először is szeretnénk elnézést kérni és a problémát mielőbb orvosolni.

Ha kérdése van, hívjon bennünket bizalommal, vagy kérjük, olvassa el útmutatásunkat annak érdekében, hogy mielőbb felszerelhesse a kiválasztott tökéletes lámpát!

A gyors, pontos és gördülékeny panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok megadását

  • 1. Kérjük, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, amiről a rendelése leadásra került!
  • 2. Kérjük, adja meg az érintett termék átvételének dátumát!
  • 3. Kérjük, adja meg a rendelés bizonylatszámát!
  • 4. Kérjük, adja meg a termék átvételekor kapott számla azonosítóját!
  • 5. Kérjük, röviden foglalja össze problémáját, mi történt és milyen kéréssel fordul felénk!
  • 6. Ha a csomagot/terméket nem vette át, küldje el számunkra a jegyzőkönyvet (ha készült) és tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a terméket vagy a vételárat szeretné megkapni!
  • 7. Ha a csomagot/terméket átvette, küldje el számunkra a fuvarlevélről, sérülésről, csomagolásról készült fotókat, az alábbiak szerint:
    • fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
    • fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
    • fotó külön közelről a sérülésről
    • (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
  • 8. Amennyiben egyéb észrevétele, kérése van, kérjük azt is írja le nekünk!
  • 9. Hamarosan e-mail üzenetet küldünk Önnek a bejelentés visszaigazolásáról, az ügyhöz regisztrált iktatószámmal együtt.

Ehhez táblázat

  • 1. Felhasználói fiók: bejelentkezés
  • 2. Átvétel dátuma:
  • 3. Rendelés bizonylatszáma:
  • 4. Számla azonosítója:
  • 5. Probléma leírása/ismertetése:
  • 6. Jegyzőkönyv:
  • 7. Fotók:
    • fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
    • fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
    • fotó külön közelről a sérülésről
    • (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
  • 8. Üzenet a Ügyfélszolgálatnak:

Köszönjük együttműködését! Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!