Sérült csomagom érkezett
Kedves Vásárlónk!
Köszönjük a bizalmát, hogy a Lampahaz.hu-t választotta. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy sérült csomag érkezik Önhöz Emiatt először is szeretnénk elnézést kérni és a problémát mielőbb orvosolni.
Ha kérdése van, hívjon bennünket bizalommal, vagy kérjük, olvassa el útmutatásunkat annak érdekében, hogy mielőbb felszerelhesse a kiválasztott tökéletes lámpát!
A gyors, pontos és gördülékeny panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok megadását
- 1. Kérjük, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, amiről a rendelése leadásra került!
- 2. Kérjük, adja meg az érintett termék átvételének dátumát!
- 3. Kérjük, adja meg a rendelés bizonylatszámát!
- 4. Kérjük, adja meg a termék átvételekor kapott számla azonosítóját!
- 5. Kérjük, röviden foglalja össze problémáját, mi történt és milyen kéréssel fordul felénk!
- 6. Ha a csomagot/terméket nem vette át, küldje el számunkra a jegyzőkönyvet (ha készült) és tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a terméket vagy a vételárat szeretné megkapni!
- 7. Ha a csomagot/terméket átvette, küldje el számunkra a fuvarlevélről, sérülésről, csomagolásról készült fotókat, az alábbiak szerint:
- fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
- fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
- fotó külön közelről a sérülésről
- (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
- 8. Amennyiben egyéb észrevétele, kérése van, kérjük azt is írja le nekünk!
- 9. Hamarosan e-mail üzenetet küldünk Önnek a bejelentés visszaigazolásáról, az ügyhöz regisztrált iktatószámmal együtt.
Ehhez táblázat
- 1. Felhasználói fiók: bejelentkezés
- 2. Átvétel dátuma:
- 3. Rendelés bizonylatszáma:
- 4. Számla azonosítója:
- 5. Probléma leírása/ismertetése:
- 6. Jegyzőkönyv:
- 7. Fotók:
- fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
- fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
- fotó külön közelről a sérülésről
- (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
- 8. Üzenet a Ügyfélszolgálatnak:
Köszönjük együttműködését! Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!