INGYENES házhoz szállítás az egész országba 20 000 Ft felett!

Sérült csomagom érkezett

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük a bizalmát, hogy a Lampahaz.hu-t választotta. Ritkán, de sajnos előfordulhat, hogy sérült csomag érkezik Önhöz Emiatt először is szeretnénk elnézést kérni és a problémát mielőbb orvosolni.

Ha kérdése van, hívjon bennünket bizalommal, vagy kérjük, olvassa el útmutatásunkat annak érdekében, hogy mielőbb felszerelhesse a kiválasztott tökéletes lámpát!

A gyors, pontos és gördülékeny panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok megadását

  • 1. Kérjük, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, amiről a rendelése leadásra került!
  • 2. Kérjük, adja meg az érintett termék átvételének dátumát!
  • 3. Kérjük, adja meg a rendelés bizonylatszámát!
  • 4. Kérjük, adja meg a termék átvételekor kapott számla azonosítóját!
  • 5. Kérjük, röviden foglalja össze problémáját, mi történt és milyen kéréssel fordul felénk!
  • 6. Ha a csomagot/terméket nem vette át, küldje el számunkra a jegyzőkönyvet (ha készült) és tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a terméket vagy a vételárat szeretné megkapni!
  • 7. Ha a csomagot/terméket átvette, küldje el számunkra a fuvarlevélről, sérülésről, csomagolásról készült fotókat, az alábbiak szerint:
    • fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
    • fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
    • fotó külön közelről a sérülésről
    • (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
  • 8. Amennyiben egyéb észrevétele, kérése van, kérjük azt is írja le nekünk!
  • 9. Hamarosan e-mail üzenetet küldünk Önnek a bejelentés visszaigazolásáról, az ügyhöz regisztrált iktatószámmal együtt.

Ehhez táblázat

  • 1. Felhasználói fiók: bejelentkezés
  • 2. Átvétel dátuma:
  • 3. Rendelés bizonylatszáma:
  • 4. Számla azonosítója:
  • 5. Probléma leírása/ismertetése:
  • 6. Jegyzőkönyv:
  • 7. Fotók:
    • fotó a csomagolásról, valamint külön a csomagolás azon részéről, ahol a terméket sérülés érte
    • fotó a termékről, ahol a teljes termék látszik, a sérült oldallal,
    • fotó külön közelről a sérülésről
    • (ha van) fotó a fuvarlevélről, amellyel átvette
  • 8. Üzenet a Ügyfélszolgálatnak:

Köszönjük együttműködését! Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close