INGYENES házhoz szállítás az egész országba 20 000 Ft felett!

Panaszkezelés

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy a Lampahaz.hu-t választotta! Mi nap, mint nap a vásárlóink színvonalas kiszolgálásáért és maximális megelégedéséért dolgozunk, azonban nagy ritkán előfordulhatnak kellemetlenségek. Ezeket igyekszünk mihamarabb orvosolni, rugalmasan kezelni. A közös együttműködés érdekében, elkészítettük Panaszkezelési Tájékoztatónkat, melyet szíves figyelmébe ajánlunk!

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Levelezési cím: 8315 Gyenesdiás Kereskedők útja 8.
  • Telefonszám: +36-30-510-8027
  • E-mail: info@lampahaz.hu

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

a) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

  • Zalaegerszegi Járási Hivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
  • Postacím: 8900 Zalaegerszeg, Göcseji u. 24.
  • Telefonszám: +36 92/510-530
  • E-mail: fogyasztovedelem.zala@zala.gov.hu

b) Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése

  • Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
  • E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
  • Fax: 06-92-550-525
  • Telefon: 06-92-550-513

A Békéltető Testületi eljárásban a Lámpaházak Kft. együttműködési kötelezettséget vállal.

c) Bírósági eljárás kezdeményezése

  • Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@lampahaz.hu
  • Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
  • ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Köszönjük szíves együttműködését!

Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close